Manisa’nın Yunusemre ilçesinde seyir halindeki işçi servisinde çıkan yangın korkuttu. Serviste bulunan 4 kişi kendini son anda dışarıya atarken, yükselen alevler itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Sabah 07.30 sıralarında, İzmir Caddesi üzerinde organize sanayi bölgesine işçi taşıyan Mustafa N. idaresindeki 45 J 1576 plakalı otobüste henüz bilinmeyen bir nedenle yangın çıktı. Otobüsün motor bölümünde başlayan yangın bir anda büyüdü. Bu sırada otobüste bulunan sürücü Mustafa N. ve 3 işçi kendini dışarıya attı. İhbar üzerine bölgeye gelen Manisa Büyükşehir Belediyesi İtfaiye ekipleri yangını kısa sürede kontrol altına aldı.
Yangında yaralanan ya da dumandan etkilenen olmadığı bildirildi. (İHA) 
Manisa’da işçi servisi alev alev yandı
Serviste bulunan 4 kişi kendini son anda dışarıya atarken, yükselen alevler itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Yorumlar
Trend Haberler
İzmir'de motosiklet kazası: Sürücü hayatını kaybetti
Şarampole düşen traktörünün altında hayatını kaybetti
Emekli sulama birliği çalışanı evinde ölü bulundu
Çeşme ve Urla’da metrekare fiyatları 200 Bin TL’yi aşarak rekor kırdı
Manisa'da attan düşen kadından acı haber
4 yaşındaki kayıp çocuk sulama havuzunda ölü bulundu
CHP’nin Kapatılması ve Yeniden Açılmasının Hikayesi
CHP içi çatışmalar daha önce mahkemelik oldu mu?
CHP Mallarına El Konulması Meselesi
İZSİAD Üyeleri EÇEV'in bağış şampiyonu oldu





